Väck inte den björn som sover


Jag klarar inte mycket mer av det Luliska klimatet, varför måste det vara så extremt åt alla håll!? Jag har levt i kolsvart mörker och iskall kyla i månader som aldrig tycktes ta slut och nu? Nu är det inte mörkt mer än fyra timmar och jag kan inte sova! Jag går och lägger mig jättetidigt och jag ställer klockan sent men får jag sova? Nej! För melatonin-nivån i min kropp är helt fucked up och jag vandrar som en ljusskygg zombie om dagarna!

Bortsett från det är livet underbart och jag funderar på att införskaffa ytterliggare en sovmask då mina blev kvar hos mamma efter thasilandresan då jag inte trodde de skulle behövas här uppe i mörkret när jag åkte tillbaka hit i januari.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0