Nattåg

Hade en fantastisk gårdag o inte en så dålig förrgår heller. Det resulterade dock i att matdagboken för idag säger -fil med blåbär -halloumi -chips med dipp -coca cola -räk och kräftsallad -ahlgrens bilar Hm.. Får nog ta det lite lugnt et par dagar! Just nu så sitter jag på nattåget på väg söderut. Är ju jättespännande men kommer nog toksomna inom kort! Om inte allt socker plötsligt kickar in förstås! Är snart i Boden där första kupéresänneren ska hoppa på! Alla sex bäddar är bokade så jag har försökt gömma mina fyra jätteväskor så att resen av människorna ska få plats. Just nu sitter jag och klurar på hur jag ska ta mig upp i min säng som givetvis är högst upp! Det finns säkert en uttänkt plan... Jag kan bara inte förstå hur det är uttänkt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyckades du komma upp?:)

2011-06-08 @ 22:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0