Kylskåp

Någon gång i min ungdom tänkte jag att jag aldrig skulle ha saker uppsatt på kylskåpet för att det såg så rörigt och slarvigt ut. Jag har tänkt om! Vad tråkigt ett kylskåp är! Tristare inredning får man ju leta efter! Mitt kylskåp är numera pimpat!

 

Det började med fotografier och magnetiska teburkar. Sedan fick jag kylskåpmagneter i form av iphone-appar av pojkvännens fina föräldrar. Då bröt kaoset ut! Nu har jag fyllt kylskåpet med lappar, bilder och annat. Ja, kylskåpet är faktiskt fullt så jag har fått fortsätta ner på frysen med mitt senaste tillskott, poträtten av mig som mina vänner fått rita på 40 sekunder utan att titta på pappret med vänster hand. Min nya favorit är den rosa lappen där mina klasskamrater fått skriva upp posistiva saker om mig, det kommer numera vara det jag ser varje gång jag öppnar kylskåper (vilket kanske är oftare än jag borde).

 

Förutom att pimpa kylskåp tror jag mig nu vara klar med rapporten, ska läsa igenom den imorgon. Den flöt på mycket bättre än jag anat så måste kontrollera att den verkligen uppfyller kraven när jag har pigga ögon! Vore väldigt bra om den var klar för mitt tidsschema inför söndagens hemfärd ser tight ut!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0