I främmande farvatten




Nästa vecka kommer äntligen filmen jag väntat på! Fjärde pirates-filmen har biopremiär och jag ska se den ihop med mamma och Johan på mammas födelsedag. Kommer bli urtrevligt!

Som vanligt är inte Disney Couture sena på att designa smycken som det gör fysiskt ont i mig för att jag inte äger dem. Jag tror alla tjejer någon gång känt ett sådant ha-begär som jag talar om men man vill nog inte erkänna det! Mina favoriter är döskalleringen och halsbandet med ringar på. Återigen, jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha! Känner mig som ett litet barn som ligger på mage i matvarubutiken och sparkar, slår och skriker efter godis!


  



Kommentarer
Postat av: Auntie

Tänk: samma stil, mindre peng.

www.pearlsofanca.se

En vän till mig. Hon tar emot specialbeställningar...

2011-05-10 @ 12:36:04
Postat av: joocken

jag vill också se! tyvärr tror jag itne att jag hinner, är sjuk nu också så får inte så mycket gjort som jag borde ... =(

2011-05-10 @ 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0