Fest och party

Jag hade nog inte varit hälften så stressad med skolarbetet om det inte vore för all fest! Det är helt galet mycket party nu innan sommaren och eftersom jag är som jag är vill jag ju inte missa något! Är helt galet!

Förra helgen var det årets fest och givetvis var jag dubbelbokad! Genomgick vattengymaintruktörsutbildning med Korpen i Luleå och utbildningen var så bra! Var länge sen jag kände den här omedelbara stimulansen av att få lära sig något och jag är så otroligt peppad på att göra mitt eget pass! Tyvärr pågickl utbildningen lördag-söndag och lördag kväll var det kaptensbalen, den största och galnaste festen under hela året på universitetet! Inte kunde jag missa den! Speciellt inte när jag redan lagt ut 800 kronor på den festen! Så jag kobinerade så gott det gick vilket innebar att jag fick gå hem tidigt från festen för att 6 timmar senare promenera fortfarande lite vinglig hela biten in till stan!

Men oj vad roligt det var! Hade inte velat missa det för något! Båda sakerna. Så jag fortsätter göra det jag gör. Allt på en och samma gång!

     

     


Kommentarer
Postat av: emelie

Och om en vecka är det p-fest!!! :D

2011-05-14 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0