Calibri

Jag har förälskat mig i teckensnittet calibri, jag tycker att det är ett uppmuntrande teckensnitt som är lite lagom rundad och tjejigt. Dock ska rapporterna skrivas och då är det times new roman som gäller vilket skulle kunna vara världens tråkigaste teckensnitt. Det gör mig lite ledsen att titta på ska jag säga er. Jag överväger att skriva rapporten i calibri och bara ändra innan jag lämnar in den men är rädd att jag ska glömma bort det! Typiskt tråkigt att bli underkänd på grund av formalia.

Detta skulle kunna vara dagens I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: jocken

skönt att calibri är standard på office 2007 då =) eller den är det för oss iaf så skriver alltid i det.

2011-05-07 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0