Ännu en galen helg

Helgen kan sammanfattas i ett ord, fest! Alla försöker klämma in en fest innan man skiljs åt i sommar och som sagt, jag försöker gå på allt. Inte konstigt att jag idag vaknade upp och var tokförkyld! Det är två veckor kvar i skolan och schemat är späckat så får försöka kurera mig illa kvickt!

Min plan var att gå och lägga mig för en halvtimme sen men tvättmaskinen valde att vara trasig och tämde inte ut vattnet vilket innebär att mina kläder är dränkta och väger ett halvt ton. Kastade in kläderna i torktumlaren efter att ha vridit ur dem så gott det gick. Efter 1 ½ timme gick jag ut och kollade läget, fortfarande dyngsurt! Så nu väntar jag och hoppas att det går snabbare mot slutet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0