Studera

Jag har faktiskt lyckats checka av allt på min lista förutom städningen! Men jag hann en bit så det ser inte ut som jag haft inbrott längre i alla fall. Jag har också sökt fristående till kursen, en nyttig och en kul! Jag kommer att läsa applied sports coaching och varulvar, vampyrer och väsen - skräck i litteratur och andra media från antiken till idag. Ja, det är kanske två roliga men en lite seriösare än den andra. Jag har insett att man läser på tok för lite bara för att det är roligt! Har faktiskt läst ut två av mina böcker som jag köpte på bokrean så jag börjar komma tillbaka till roligt läsandet! Har börjat längta till hösten! Är ganska dålig på att leva i nuet har jag märkt, när man väl är där man längtat till så länge så bara svischar det förbi innnan man hinner uppskatta det! Får bättra mig tror jag! Så imorgon blir det phösarutbildning, yeii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0