Vågar man?

Jag sitter nu och funderar på om jag ska våga påbörja ett av morgonens fynd! Jag och brudarna var så ambitiösa att vi tog bilen en timme innan vår examination började in till stan där vi stod och hängde på låset. I -22 stod vi utanför gallerian strax före sju i morse och väntade förväntansfullt. Idag startade nämligen bokrean! Det var ju världens happening! Jag förstår inte varför jag aldrig hängt på låset förut! Mellan klockan sju och klockan åtta fick man fyra böcker till priset av tre (reapriset alltså) och de kanske 100 första betalande fick en frukostbiljett till fiket utanför! Jag köpte fyra böcker och ett intensivkurspaket i hur man lär sig tala franska så snart ska de gamla talangerna rostas av! Frågan är ju om man vågar påbörja något, har en känsla av att de är väldigt bra nämligen och då kommer jag ju inte få något mer alls gjort!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om en månad flyttar jag till Stockholm Emily. Kan du lova att du kommer dit och hälsar på någon gång?!:)

2011-02-28 @ 10:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0