Crazy weekend

Tung söndag. Väldigt tung söndag!

När jag kom till hälsokällan visade det sig att jag blivit antagen som ny praktikant i hälso6 och får nu äran att bära praktikantjävelhatten tills jag visat mig värdig att bära väst. Enligt tradition ska alla ha smeknamn på J och jag blev tilldelad Jemen. Ingen vet riktigt varför, allra minst de som gav mig det! Vi fick utföra uppdrag, jag var en grönhårig häxa, juli1 var ko och junios en korv med senap på. Det var roligt! Kan nog bli jätteroligt att vara med och härja med hälso6, får se vad som vi ska ju bland annat ordna en julsittning! Åh ska bli roligt!

Fick gå tidigare dock vilket var synd men skulle ju iväg på fler äventyr. Kvällen tillära bemannade jag stor garderoben på stuk. Verkligen jättekul! Man fick ju faktiskt träffa alla som gick in på krogen! Var rädd att det skulle fattas saker och att jag skull hänga galgarna på fel ställe eller lämna jackan till fel person men det gick bra! Enda skräcken var när en kille sa att hans väska fattades men sedan när han letat ett tag kom han på att han lämnat väskan på förfesten!

Efteråt var det efterfest och vi badade bastu och badtunna. Kicki och jag badade i badkläder. Det var vi ensamma om att göra och jag blev en aning generad och visste inte vart jag skulle fästa blicken, var könsdelar överallt! Vi vänjer oss kanske men pryd-Emily behåller bikinin på. Lite SKA lämnas åt fantasin! Kanske är omvänd om ett halvår med det återstår att se...

Idag är det dock tungt, drack en öl två cider men känns som en hel sjuttis i kroppen. Det blev bättre när Kicki och ja drog iväg till slemmis och sedan våldgästade våra söta rymdphösare. Efter ett par avsnitt av big bang theory och gott sällskap blir man människa igen. När midgård drog igång dippade energin igen dock och vi åkte hem för att ge grabbarna studiero.

Nu ska jag fixa matlådor så att vi kan tentaplugga imorgon igen! Åh är så trött på anatomin, skönt att ha tagit en hel helg ledigt från den. Har insett att uppsatser passa mig mycket bättre än tentor! Dötrist ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0