Check!

Har precis slutfört min examinationsuppgift och lyssnat på Alan Menken. Uppgiften skulle ha varit inne på onsdag men deadline är nu framflyttat till måndag eftersom lärarna fått så många frågor på mailen så på onsdag har vi istället en extrainsatt resurstid där vi ska få svar på våra frågor. Det är ju bra eftersom det ger en klarare bild om hur man ska göra, jag förstår dock inte vad den gör för nytta nu när alla redan borde vara klara?

Resten av veckan blir det stenhårt anatomiplugg! Är orolig inför tentan men jag var ju orolig för den här uppgiften också och jag hann klart med den trots allt! Men det blir nog bara tråkiga blogginlägg ett tag framöver!


Kommentarer
Postat av: malinb

hellre ett tråkigt inlägg än inget inlägg!

2010-10-11 @ 21:56:54
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0