Typiskt okul

Detta inlägget är förbjudet att läsa om du är mor eller farföräldrar alternativt mamma eller pappa till mig. Om ni läser detta ändå så skyll er själva, kom inte och säg att jag inte varnade er. Hm.. Borde kanske ha skrivit det på förra inlägget också...


Idag gick det inte så bra för oss att tentaplugga. Kicki och jag tog sovmorgon och dök inte upp förrän efter lunch. Klockan ish tre så spårade det och Emma, Linnea och jag gav fyran porrnamn istället. 

Emma = Sexy bitch
Linnea = Hot stuff
Kicki = Kinky hoe
Emilj (jag) = Blond slut

Vi kom också på att vi vill ha ett tygmärke till overallerna där det står We Will Blow Your... Mind! 

Motivationen till den här kursen har dalat käpp rätt ner till helvetet och vi vill bara få den överstökad! Vi orkar inte läsa på mer även om vi alla känner att vi inte kan allt. Vi har helt enkelt ingen lust kvar! Skona oss? Emma har lovat att hjälpa Linnea sätta knuten på snaran snett så dens går sönder och hon slipper kvävas. Det är en riktig vän det där.

Vi får se om jag kan ta tag i mig själv och plugga på egen hand ikväll. Borde men orkar jag? Säkert inte. Det värsta är att den här känslan av meningslöshet sprider sig till allt annat man gör också! Inget känns värt att lägga ner energi på. Tur att det bara är en helvetesvecka kvar och att helgen är fylld av skoj!  

Kommentarer
Postat av: jocken

hej hej!

Det tar hårt på kroppen med tenta-p, jag satt första dagen idag och tyckte jag var sjukt duktig som satt från 10.30 till 15.00 =) Sitter och är lite smånöjd hela tiden att jag bara har en tenta så ska firas med utgång på hg im (black jack p-fest!) Man ska aldrig underskatta en helg i studentlivet!

2010-10-18 @ 19:02:01
Postat av: malinb

rätta mig om jag har fel, men porrskådisar brukar ju heta något namn också? som hon som skriver i är det moore? Puma Swede. Ni måste utveckla! ;)

2010-10-18 @ 19:02:46
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/
Postat av: Hot-stuff även kallad Lelleful

Sanna vänner kan man alltid lita på! :D



Men jag tycker vi är duktig som sitter med böckerna iaf, att vi inte läser hela tiden spelar ju ingen roll, det är ju TANKEN som räknas! :D

2010-10-18 @ 20:15:12
Postat av: Emily

Det blir dubbel bastufest i helgen, borde kanske fylla på med vätska redan nu...



Malin vilka krav du ställer! Tänk på att vi befann oss i ett stadie av hjärndödhet ;)



Haha jag ska säga det om jag failar tentan -Jag tänkte ju plugga, hade öppnat boken och allt!

2010-10-18 @ 21:12:49
URL: http://lillahin.blogg.se/
Postat av: Auntie

Dubbel bastufest! Word of advice, all vätska som intas behöver inte innehålla alkohol. Varannan-vatten-basu-fest brukar sluta roligast :)/En som vet

2010-10-18 @ 22:59:54
Postat av: Emily

Fick ett tillägg på mitt namn, numera går jag under dirty blond slut. Tackar!



Det är tur jag har en sådan rutinerad moster men tror du vet själv hur svårt det är att komma ihåg det där jäkla vattnet!

2010-10-20 @ 23:23:13
URL: http://lillahin.blogg.se/
Postat av: Auntie

Hehe, ja, jag har väl inte kommit ihåg det alla gånger :S Senast i somras tyckte jag och en grannfru att det var himla trevligt att basta och snacka deep-talk. Överdoserade något. Fem timmar bastu, och inte så mycket vatten, mer öl. Vi var inte helt snygga efter detta :)

Sedan vi byggde bastun har jag fantiserat om spa-kvällar med frukt och citronvatten. Lik förbaskat sitter man där med en folköl och en ölkorv:P Men en dag...

2010-10-21 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0