Öppet hus

Den här veckan har det varit öppet hus i min lägenhet, senast jag var ensam och vaken i min lägenhet var i måndags! Men väldigt trevligt har det varit och jag behöver inte vara rädd för att jag ska behöva känna mig ensam. Har träffat så många underbara människor här uppe, blir så glad!

Dagen har varit helt klart godkänd. Först skrev vi tenta och jag fick VG! Riktigt nöjd med det, så mycket tid och energi som gått åt till den kursen så tycker att jag förtjänar det! Tyvärr gick det inte lika bra för alla så vi fick åka till slemmis och köpa på oss ett lager tröstmat innan vi begav oss hemåt och startade Disneymarathonet. Idag har vi sett Herkules, Ringaren i Notre Dam, Tarzan, Pocahontas och lilla sjöjungfrun. Folk har kommit och gått men Hinken och jag höll ut hela vägen. Sedan bröt vi av med Public enemies men då var jag så trött att jag inte klarade av att följa med i handlingen. Vi kom dock på att vi måste skaffa kostym och gangsterhatt, sååå snyggt!

Världens bästa Jocke ringde, han har köpt skönheten och odjuret till mig! Det är kärlek! I lyckoruset glömde jag helt bort att han också haft tenta idag och känner mig som världens sämsta flickvän som in frågade om den. Ska gottgöra honom när jag får chansen! Längtar tills torsdag när han kommer hit, ska bli kul att se vad han tycker om mina galna kompisar. Linköpingsborna har ju lite fördomar om att LTU-studenter är skogstokiga. Eftersom det är tentaröj kommer han antagligen få detta bekräftat!

Pratade en kortis med farmor idag, ville berätta hur bra det går för mig. Hon tyckte det var jätteroligt och gulle-farmor sa att de skulle hjälpa mig betala kurslitteraturen till nästa kurs. Så snällt! Förstod inte riktigt hur jag skulle få det att gå ihop, gick ju minus ordentligt redan den här månaden! Längtar till jul så jag får träffa dem!



Erika och jag förra julen, Hinken (oscar) vågade inte gissa vem som var jag! Tyckte vi var så lika och var rädd att gissa fel! Så lika är vi inte! Men de har ju bara sett mig blond, snart ska det bli ändring på det! Spännande!


Kommentarer
Postat av: Lelleful

Ååh jag kom på att din systers hårfärg är riktigt fin på denna bild, kanske något för dig att testa?;) Eller blir den för lik Kickis?

2010-10-23 @ 12:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0