Julen är här!

Nu är det jul! Dagen började med en tripp till Ica (där jag handlade fast jag tänkt handa på willys eftersom jag kände mig otrogen). Där var julskyltningen i full gång! Sedan åkte vi hem och tittade på tomten är far till alla barnen, när den var slut lyssnade vi på julmusik!

God jul från oss alla till er alla! WTF!? Det är inte ens november ännu och inte ens lule ha kvarliggande snö! Kan de skärpa sig? Jul börjar tidigast i december, låt julen ligga kvar i lådorna ännu en månad så inte julkänslan försvinner innan den börjar.


Kommentarer
Postat av: sara B

Du verkar ha det hur bra som helst!!!

Plugga på så hörs vi. puss vännen

2010-10-26 @ 09:42:32
Postat av: malinb

haha, hur kan man inte älska den filmen?! måste se den någon dag jag med.

2010-10-26 @ 17:48:43
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0