Fredagsmys delux!

Idag satt vi återigen på skolan och pluggade anatomi. BLÄ vad vi oälskar den kursen! Vill bara få detta överstökat så att vi får börja på nästa kurs - Fysisk träning och kost i praktik och teori. Kommer bli awesome!

Vid fyra gick vi till café unik och fikade med hälsovägledarklassen över oss och vi kunde ställa en massa frågor och få höra vad de tyckte om utbildningen. De gav många bra tips och råd, verkar vara ett bra gäng i den klassen också!

Sedan var det bara att förbereda fredagsmyset, levande ljus och massagebänkar fram. Emma gjorde ett suveränt jobb även denna gång! Sedan experimenterade vi lite och masserade intercostalmusklerna, alltså de musklerna som sitter mellan revbenen. Jag tyckte det gjorde ont. Kicki sa att det kändes som att blodet rann och Linnea trodde att jag drog sakta med en slö morakniv i sidan på henne. Typiskt ont! Slutsats: Det är inte bara jag som inte kan andas! Vi funderar på att påmina varandra att fem minuter om dagen andas korrekt. Tänk att man inte ens klarar av sådant basic!

När vi masserat klart kom klockkillen och vi startade hitta nemo. Nu kommer vi bli irriterande och citera filmen konstant! Mine!? Mine!? Duuuuude? Duuude? Duuude! Just keep swimming, just keep swimming! Fish are friends, not food!

Sandra och Elias kom också förbi en sväng, man får plats många i lägenheten om det räcker med mysavstånd mellan människorna! När Nemo var slut drog vi igång kejsarens nya stil och vid det laget var vi sådär lagom trötta så alla skrattade hysteriskt till minsta lilla skämt. Kul! 

Imorgon blir det pirrigt! Har fått ett brev med inbjudan där det står att jag ska infinna mig på hälsokällan 17.30 och att jag ska medtag kiwi! Det är allt jag vet! Jo, och oömma kläder! Måste dock gå tidigare eftersom jag ska iväg och provjobba på stuk också. Bäst jag lägger mig och sover, mycket bus imorgon blir det! Tur jag kan sova hela förmiddagen!  

Kommentarer
Postat av: Lelleful

Smärta som jag inte ens önskar min värsta fiende, pectorlis var ju nada jämfört med det där.... Fööök säger jag bara, nu ska jag gå och andas i 5 min!!!

2010-10-16 @ 10:29:39
Postat av: Lelleful

Blääää min kommentar blev inte... :/

Men det jag sa var att det var en smärta jag inte ens önskar min värsta fiende...... Nu ska jag gå och andas!

2010-10-16 @ 10:32:16
Postat av: Lelleful

Meen den blev ju visst! :O då kan dom ju inte säga att den inte blev + att den måste finnas där när man uppdaterar sidan...... Bajs!

2010-10-16 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0