Finfint besök väntas!



Snart kommer världens bästa Kicki hit. vi ska laga hamburgare, baka chokladbollar och pluga muskler. Musklerna skulle vi ha tagit igår men då tittade vi i mattidningar och blev hungriga istället.

Åh väntar på så mycket fint besök! Nästa vecka kommer Jocke äntliiiigen hit! Saknar honom till döds, var verkigen jättelänge sen vi sågs nu! Veckan efter det kommer militär-Mathias hit och jag och Petter ska visa honom att studenter kan supa ut vilken militär som helst!

Veckan efter det så kommer mamma och Johan (bonuspappa) upp! Funderar fortfarande på hur jag ska underhålla dem en hel helg, annat folk räcker det ju med att sätta en öl i handen på. De här gillar inte ens öl. Funderar på om de får ta en utflykt till kyrkbyn istället!


Kommentarer
Postat av: malinb

men ååh. ni missar burres halloweenfest?! jag kommer vinna utklädnadstävlingen, vilken jag innerligt hoppas att han har, och om man kan förtidsrösta kan ni väl lägga en på mig?

2010-10-21 @ 22:03:37
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0