En dag i ljusgården



Ännu en dag i ljusgården avklarad, faktiskt fick vi lite gjort idag och känner väl att mer och mer börjar falla på plats. Givetvis så myste vi en hel del igen och idag var vi tvugna att powernappa en stund. Vi är ganska sockerchockade idag igen eftersom vi åt upp alla kakor som blev över från igår! Hann också med mitt första hälso6-möte. Nu vet jag lite mer vad det är meningen att jag ska göra!

Var och simmade igår, jätteskönt! Har nu ett 4-månaderskort så imorgon ska jag ge mig dit igen. Synd att det bara finns 25 metersbanor i Luleå, man tappar både räkningen och farten av att behöva vända så ofta.

Ikväll blev det ingen hälsokost inte utan en hamburgare. Sååå gott! Friscobröden gör så stor skillnad, är helt sjukt gott! Och knaperstekt bacon, alltså det är inte konstigt man blir tjock! Hur kan man hålla sig ifrån sådana frestelser!? 

På fredag är det tenta! Ska bli skönt att få den gjord men det är ångestladdat. Är mycket man ska kunna!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur långa bassänger brukar du simma i annars? Alla jar har vart i är 25 meter?!

2010-10-21 @ 05:41:46
URL: http://jennyjulia.blogg.se/
Postat av: Emily

Fellingsbros utebad och gustavsvik i Örebro har 50 metersbanor =)

2010-10-21 @ 17:50:53
URL: http://lillahin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0