Resfeber

Fattömningen var awesome! Vi gick dit vid elva lördagkväll och festen fortsatte 15.20 söndag eftermiddag. Var verkligenjättejättekul! Dans, häng och trevliga människor - hur kan det sluta annat än bra? Min klänning kan verkligen intyga att jag varit på fest då det nu saknas tre knappar och har ett brännhål på ryggen (inget som inte går att laga). Det mest imponerande tycker jag ändå var att jag höll mig vaken tills vi satte oss i bilen hem, sov två timmar och sedan kunde hålla mig vaken till nio på kvällen innan jag somnade och sov 13 timmar i sträck! 

Klockan sju sätter vi oss på flyget och resfebern har nu verkligen infunnit sig! Massor av fjärilar i magen och orolig över att jag ska ha glömt något! Pass, pengar, biljetter, sen ordnar det sig väl? Håll tummarna för oss och fortsätt kolla bloggen, kommer uppdatera så mycket jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0