Nu börjar det roliga!

Igår kändes det som att ju mer jag packade ihop ju stökigare blir det men idag lossnade det äntligen! Bara sovrummet kvar att städa och packa ihop sedan är jag klar! Måste dock köpa ett par till lådor imorgon för att få plats med allt.

Jag har gjort en massa andra avslut också. Härom dagen var jag och skrev över campushallenkortet på Emelie för att jag skulle slippa betala för juni. Visade sig dock när jag kollade internetbanlen att de redan dragit pengarna så jag har betalt full månadsavgift (316) plus överlåtelseavgift (275) på ett gymkort jag inte längre har. Påminnelse till mig själv, köp klippkort och sluta skriva avtal på längre tid, livet förändras för snabbt just nu!

Jag gick också ner på skolan för att lämna in min kompletterande praktik, fick mina diplom och fick också veta att de fått resultaten för certifieringsproven och att jag klarat mig! Så när är det bara att vänta på certifieringsintyget som kommer på posten om ett par veckor! Awesome!

Imorgon ska jag växla pengar till resan sedan blir det fattömning som fortsätter till söndag- Sedan är det måndag och avfärd mot Great Britania!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0