Tiden bara flyyyger iväg!

Vart tog sommaren vägen?! Då syftar jag inte på vädret utan fatiskt på sommaren, hösten är ju snart här! Den här sommaren är nog den som fortast passerat i mannaminne. Tror ni mig inte? Lyssna på det här då!

Nästa vecka gör jag sista veckan på sommarjobbet. Veckan efter det är jag ledig och tänkte försöka hinna ner till älskade Linköping i början av veckan eftersom ja, på fredagen flyttar jag till Luleå. What?! Hur kan det redan vara dags? Hur kan det vara mindre än två veckor kvar? Vart tog all tid vägen?

Planen för flytten är i alla fall att vi ska packa in allting torsdag kväll och åka fyra fredag morgon.Då borde vi hinna upp före åtta på kvällen. Då ska vi sova en natt på hotell alla fyra (mamma, johan, Jocke och jag) sedan hämtar vi ut nycklarna lördag morgon, fyller lägenheten och lämnar tillbaka kärran. Mamma och Johan sover ännu en natt på hotell och åker igen tidigt söndag morgon medan Jocke och jag sover första natten i lägenheten. Jocke stannar hos mig cirka en vecka sedan tar han ett flyg hem eftersom han ska ta hand om nollor i Linköping.

Den 18:e är mitt upprop. Då är det ÄNTLIGTEN min tur att vara nolla!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha "hästen".. ;p



Jag håller med, tiden har bara flugit förbi!;o Inte okej!

2010-07-24 @ 20:29:58
URL: http://jennyjulia.blogg.se/
Postat av: Emily

Jag har ändrat det nu, för många som retat mig ;)

2010-07-25 @ 20:05:53
Postat av: Kähäri

Det är inte såå kul att vara nolla! Bara bland det bästa jag gjort. ;D

2010-07-27 @ 10:27:52
Postat av: Auntie

Jag börjar undra var bloggaren tog vägen :)

2010-07-28 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0