Vaken!

Farhåga nr 1 igår hade kunnat falla in eftersom jag igår när jag skulle lägga mig insåg att telefonen vare sig lät eller vibrerade vid sms eller när någon ringde. Tror ni jag var något nervös? Jag startade om den och lät Jocke ringa ett par gånger för att se om det skulle fungera. Det verkade i alla fall göra det.

Min reservplan på om alarmet inte skulle fungera (det har nämligen krånglat förut) var att både Jocke och mamma skulle ringa och se om jag var vaken men om nu telefonen vägrar låta så hjälper ju inte det! Därför kopplade jag in Ipoden i högtalaren och ställde alarm på den, vilket jag inte riktigt vet hur man gör så det var också ett osäkert kort!

Ni kan ju tänka er hur mycket det låtit hemma hos mig nu på morgonen eftersom alla sätten fungerade!

Så nu kan jag börja oroa mig för allt det andra istället! Kvart i tio ska jag träffa Emma och Petter utanför och kvart över börjar uppropet. Åh vad roligt allt ska bli! Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer
Postat av: m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga. Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

2010-08-18 @ 12:23:28
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0