Tanken som räknas?

När Jocke var här såg vi att det fanns stigar i skogan längst med vägen bort mot skolan och antog att det kunde vara en bra runda om man skulle springa eller promenera så idag drog jag på mig tightsen och stegräknaren för att se vad det var för runda.

Ni kan alla tänka er min besvikelse när jag inser att skogen är en avgränsande dunge till nästa lägenhetsområde och att stigarna är genvägar därifrån och till vägen mot skolan. Det enda som jag fick ut av min planerade hurtighet var en allergireaktion på något av grönskan och nu sitter jag inne och väntar på att allergitabletten ska verka!

Kommentarer
Postat av: malinb

haha, du skulle tagit tillfället i akt och letat efter den där "skogen", jag heeelt övertygad om att det finna motionssrundor i luleå.

2010-08-14 @ 17:23:36
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0