Söndag

Ännu en långsam dag men som Jocke sa att när skolan väl börjar kommer jag antagligen få så mycket att göra att jag längtar till den här tiden.

Började dagen med ännu en superlång sovmorgon, är ju poänglöst att gå upp innan man vaknat när man inte har några planer! Sedan låg jag och pressade ett par timmar. Var inte supervarmt för det blåste en del men hoppas att solen tar ändå. Sedan invigde jag tvättstugan. Den fungerade bra.

Tog mig också en tur till affären men blir dyrt om man ska gå och handla bara för att ha något att göra så försöker låta bli men är ju så tröttsamt när det hela tiden fattas två, tre saker till det man tänkt laga hela tiden. Det tar tid att fylla upp sina skafferier! Slutade dock med att jag bakade chokladmuffins, bara för att fördriva tiden. Det blev väldigt gott i alla fall. Jag åt en (läs tre). 

Nu ska jag se på Hulken och sedan försöka sova. Verkar vara någon uppföljare, har inte sett den förut. Söt-Clara ringde förut och lät mig lyssna på en bit av Larsa-koncerten som är i Örebro ikväll. Vi brukar gå på det tillsammans varje år men den här gången var ju jag här! Jättetråkigt, saknar henne väldigt just nu. Hoppas att han ska spela lite i vinter också så vi får en ny chans!

Nu är det bara två dagar kvar till skolstart!

Och förresten, grattis farfar! Hoppas du haft en bra födelsedag!

Kommentarer
Postat av: malinb

det var ju tur att du inte spontanköpte 5 supermario kepsar iallafall när du hade tråkigt.. det är vad jocke hade gjort. ahah

2010-08-16 @ 09:09:23
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/
Postat av: joocken

jag är fortfarande nöjd med det inköpet måste jag påpeka :D

2010-08-16 @ 10:38:32
URL: http://lillahin.blogg.se/
Postat av: Clara

Konserten var mkt bra med hade varit ännu bättre tillsammans med dig! Jag har tänkt flera dagar nu att jag ska ringa dig när jag slutat jobba, men antagligenm är jag supertrött när jag väl slutar för jag har tydligen glömt bort det. Jag ska försöka komma ihåg det, skriver en påminnelse i telefoinen :D



Bamsekramar!

2010-08-18 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0