Snart skolstart!

Nu känns det. Det är bara idag och imorgon kvar sedan är det onsdag. Onsdag den 18:e augusti. Då jag börjar skolan! Så nu är det ett megaproblem som måste fixas innan dess. Vad fan ska jag ha på mig!?

Detta är ju allt annat än en modeblogg men jag har inget smakråd här uppe så nu får det bli som det blir. Men jag fattar inte att folk gör så här varje dag, det känns ju jättelöjligt!

   

Så snälla hjälp mig nu! Det här är de tre jag väljer med, på rätt spår eller ska ja börja om från början? Jag har faktiskt en favorit men vill se om jag är ute och cyklar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitten tycker jag nog!:)

2010-08-16 @ 14:23:57
URL: http://jennyjulia.blogg.se/
Postat av: mlipf

mitten! ;)

2010-08-16 @ 17:13:11
Postat av: syster

högeeeer!

2010-08-17 @ 12:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0