Sista veckan

Nu är jag inne på sista veckan och den är inte ens hel! Fredag 04:00 drar vi 100 mil norrut. Vet ni hur långt 100 mil är. Det är långt.

Igar hade jag flyttmiddag som avslutades med ett parti galenpanna med kompisarna från hemtrakterna. Var väldigt trevligt och roligt att träffa dem! Synd att det blev så lite den här sommaren men jag vet inte vart tiden tog vägen!

Nu befinner jag mig i Linköping och har ett uppsamlingsheat med alla saker som jag glömt de andra gångerna jag varit här och flyttat ut. På ett sätt fattar jag inte att man kan ha så mycket saker, på ett annat kan jag inte förstå hur hela mitt liv får plats i ett par lådor!

Vägen hem imorgon körs via Motala där jag ska koll aläget med Sara som också har en pirrig fredag framför sig eftersom det är premiären av hennes egna företag då! Vi ska utbyta massager så vi är redo för våra prövningar sen, ska bli sååå skönt! Har inte fått en riktig massage sedan jag slutade skolan och känner verkligen att det behövs!

Onsdag torsdag är det bara panik över flytten, ska hinna säga hej då till lillebror och lillasyster. Hon och jag sprider verkligen ut oss, en i norr o en i söder!

Nu ska jag snart träffa Jenny, vi ska hyra film till dess att Emelie kommer tillbaka från spinningen. Sen blir det film och marängswiss så som det ska vara under regniga dagar!

Kommentarer
Postat av: malinb

galenpanna var mer än trevligt, ronja i lasvegas.. sabrina tonårshäxan i paradiset you name it!

2010-08-02 @ 20:25:45
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/
Postat av: Clara

Nästan så jag blir lite tårögd av att läsa detta.. men kanske att det är lättare att åka långt än kort. Jag hälsade ju bara på dig en gång i linköping å värre än så FÅR det inte bli!

2010-08-03 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0