Räknar ner

Om en liten stund hör blivande klasskompis Emma av sig. Vi ska ner på stan tillsammans! Hon ska kolla extrajobb och köpa mat. Jag ska köpa busskort, med det kostar en enkelbiljett 12 kr istället för 20, det gör mycket eftersom man oftast vill åka både fram och tillbaka!

Imorgon gälller det! 10:15 är det upprop i sal B192 och jag har varit där och kollat vart det är så jag inte behöver bli nervös över att hitta imorgon. Jag har några skräcksenarion som jag verkligen inte hoppas händer!

1. Jag försover mig, missar uppropet och min plats fylls av någon av reserverna!
2. Hela klassen betsår av fanatiska sportfreak och jag framstår som världens tjockis!
3. Det är inte alls som jag tänkt mig och blir jättebesviken...

Det värsta som kan hända, kanske. Men fyll inte i listan med värre saker för då bryter jag ihop!

Kommentarer
Postat av: Emil =)

Det kommer gå super bra för dej tror jag =D håller tummar och tår ;)

2010-08-17 @ 16:13:32
Postat av: ELIN LING

hoppas du finner dig ett extrajobb:)

2010-08-17 @ 18:16:58
URL: http://stylel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0