NolleP - Dag 9

Idag känns det att lektionsstart närmar sig. Idag fick vi ett grupparbete som ska redovisas imorgon. Vår grupp ska göra en massageövning vilket innebär att vi kan glida lite eftersom både jag och Emma är certifierade massörer.

Vi skaippade sista föreläsningen, enligt de som gick var den ganska bra men jag tror jag hört det mesta förut. Vi tog istället chansen att åka in till stan och göra av med bitar av csn. Det är mycket man kommit på att man behöver och det var skönt att äntligen få fixa lite. Imorgon ska vi ha ganska myucket ledig tid också så då ska ja diska och städa så att lägenheten blir bebolig igen.

På kvällen blev det förfest i hemklassrummet och leken treman gjorde verkligen sitt. Sluddriga och runda under fötterna gick vi på inflyttningsfest hos Jocke (mot hans vilja?). Vi hade kul med drog vidare till stuk mest för att vi har inträde gratis fram till på söndag. Efter att ha ätit två korv med bröd med senap på (ketchupen var slut) dansade vi i en tio minuter innan vi gick hem för att sova lite.

Jag är i ett så stort behov att sömn! Ska bli så skönt när vi övergår i vanliga lektioner. Våra kroppar orkar inte festa mer! Den skriker efter mat, söm och vila! Jag köpte lite vitaminer idag som jag ska börja shotta och hoppas att de håller mig frisk så jag inte sjuknar in så fort tempot blir lite lugnare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0