NolleP - Dag 7



Idag har vi varit på fulsittningen Slaget, varje klass hade fått en slags krigare och vi var romare så vi körde toga-party! På sittningen fick vi den stora äran att servera generalern och ÖPH:arna vilket innebar att vi gav dem deras mat och med jämna mellarum gick och frågade ÖPH om han eller generalen önskade något från baren och i så fall hämtade vi det.

Vi hade under veckan också slitit med att repetera in gycklet jag skrivit och sedan gardero oss med en omstart. Succén blev stor och vi är hittills de enda nollorna (vad jag vet) som fått ett märke av generalen! Plus är det flera som fått men detta var ett äkta general-muta-tygmärke som vi sju somsjöng ska få klippa i bitar och sedan sy fast på våra overaller! Vi var som generalen sa AWESOME!

Efter sittningen drog vi vidare på stuk men jag undrar om vi inte tog ut oss lite hårt i måndags för idag var vi riktigt lama på dansgolvet. Vi har lovat varandra bättring till nästa gång!

Imorgon kommer CSN, åh vad jag längtat! Har lånat så mycket pengar för att kunna vara med på allt så ska bli skönt att få vara skuldfri igen. Eller ja, om att betala sina skulder med csn räknas som skuldfri är kanske en definitionsfråga men det är lånet är ett mycket senare problem! Imorgon är det samling åtta, alldeles för tidigt för en nolla tycker jag!


Kommentarer
Postat av: mamma

Gyckel? Du begriper väl att tant äppelsylt, auntie och jag mest är intresserade av vad det är för gyckel du skrivit? Vi tar alla åt oss och tycker du har fått förmågan av oss ;)

2010-08-25 @ 23:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0