NolleP - Dag 6

Idag har vi varit på en föräläsning med studietips, fixardag med företag och universitetsföreningar som presenterar sig och sedan blev det capsturnering! Vi bestämde att klassen skulle ha matchande paljetthattar så att det syttes att vi hörde ihop.  Jag kom trea i min ring men var bara vinnarna som gick vidare till semi. Vi hade i alla fall en hälsovägledare i semin, Kicki men hon åkte ut som tre eller fyra. Generalen och ÖPH gjorde oss sällskap. Generalen vinner alltid vilket gör det dumt att utmana honom! Men några nollor fick det otacksamma uppdraget att möta honom och en phösare fick det ännu mindre angenäma uppdraget att alltid dricka adelns glas som oftast innhöll alkohol i form av cider, öl och grädde!

När hoppet om en finalplats slocknat drog vi på mellanfest som blev en helkväll hos Linnea där vi spelade megatwister, med andra ord, sjöng, härja och leken "jag har aldrig". Jag vet inte riktigt när chokladsåsen kom in i bilden men vi är alla fulla av den! 

I samlad trupp gick vi hem och bestämde oss för att strunta i biblioteksgenomgången vid 8.00 imorgon och komma först till föreläsningen  vid ett på eftermiddagen. Vi inser att vi också måste börja prioritera bort lite saker för att orka med resten av veckan. Men oj vad roligt vi har! Har man aldrig blivit nollad kan man inte förstå det tror jag...

Nu ska jag och min fykkehicka gå och lägga oss så vi kommer upp till ett imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0