NolleP - Dag 2



Jag hoppas det syns vilken fantastisk nolla jag är! Bilden är från gårdagens fyramannaefterfest.

Idag började vi med väldigt bakfull fotagrafering och dagen fortsatte i komans tecken. Kvällen var desto roligare och inleddes med riktiga Olle från fråga Olle och lite sexsnack och ännu bättre blev det när vår lilla tappra skara fick lära oss caps och möta phösarna i megatwister innan vi i åttiotalstema begav oss till stuk för en galen dansafton! Imorgon har vi sovmorgon till tre på eftermiddagen så då ska jag sova tills jag vaknar och sedan röja i lägenheten och göra lite matlådor för dagar då jag inte hinner laga mat mellan aktiviteterna!


Kommentarer
Postat av: Pelto

Duktigt Nollan!

2010-08-20 @ 08:13:45
Postat av: Syster

hell yeah syster!!!

2010-08-20 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0