NolleP - Dag 12

Idag var 12:e och sista dagen på nolleperioden! Klockan 12 var jag och Kicki på plats för nollebrunch. Det blev bara vi och phösarna. Vi fick the, saft, smörgås med kycklingröra och kinderägg gratis så vi var rätt så nöjda!

Klockan fyra var det dags för philm som är en sektion som ordnar bio i en aula på skolan. Då fick vi sällskap av Linnea också så hela tre nollor på plats! Filmen vi såg idag ingick i bandet vi köpt med sedan köper man ett "klippkort" för 100 kronor och för det får man se fyra filmer! Så nästa söndag ska vi se Robin Hood.

Nolleperioden må vara slut men vi har några aktiviteter kvar i nästa vecka och sedan ska vi arrangera phösarfest. Men imorgon börjar skolan, med lektioner och allt! Tydligen är det allt ifrån mjukstart så vi får se hur chockartat det blir men ska bli kul att få börja.

Dessa dagar har varit fantastiskt roliga och jag hade inte kunnat önska mer! Underbara nya vänner och roliga bus! Internskämten haglar och sömnbristen tar ut sin rätt! Nu ska jag göra matlådor så jag kan läsa nästa vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0