NolleP - Dag 10

Idag är vi inne på dag tio och det har varit ännu en grym dag. Vi fick sovmorgon, började klockan tio med att bli bjudna på fika. Efter det redovisade vi lite grupparbeten i form av övningar i olika moment. Min grupp hade massage så vi kom lätt undan. Sedan bjöd programmet på lunch och sen fick vi gå hem!

Väl hemma passade jag på att sova en och en halv timme och sedan grovstäda lägenheten. Det är väl inte snyggt ännu men nu är det i alla fall inte äckligt. Emma kom hit och vi beställde resten av våra böcker, kicki kom också. Jag had elovat att färga håret på henne.

Plötsligt var det dags att dra iväg på förfest igen och det visade sig att vi druckit så bra under veckan att "baren" gått med så mycket plus att drycken idag och imorgon blir gratis. Vagnen ska tömmas helt enkelt!

Vi mellanfestade lite snabbt hos mig innan vi drog vidare till STUK där vi röjde på dansgolvet. Vi hade hattema så paljetthattarna var på igen och många verkade avundsjuka på det.
Vi fick en av våra phösare att vi var de bästa nollorna, till och med bättre än de han nollat förra året! Vi har ett järngäng på åtta personer men inom den grupen har vi faktiskt ett ännu mindre gäng och idag kom vi på att vi måste ju vara the fantastic four. Kicki, Emma och Linnea. De är så fantastiskt bra och vet redan nu att de kommer vara mina stöttepelare och bästa vänner här i Luleå, tror aldrig att det klickat så mycket så snabbt förut. De är awesome!

Nu måste jag verkligen sova, klockan är 03:52 och vi har samling 09:20 imorgon för sektionskamp och vi måste ju vara där och försvara vår heder!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

DU är awesome Emily!!!! :)

2010-08-29 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0