Måndag i Luleå

Jocke och jag har vår första vardag i Luleå, vi började med vattenmelonsfrukost som Jocke serverade mig på sängen. Bra start på dagen!

Lägenheten är fantastisk! Innan jag flyttade upp så tänkte jag att jag skulle flytta igen innan sommaren eftersom det är 12-månaders hyra men det vill jaag inte längre! Den är sååå fiiiin! Ska lägga upp lite bilder när ja fått i ordning på alla mina saker, just nu är det lite rörigt (dagens underdrift).

Jocke har köpt en rubiks kub så han slits mellan stor koncentration och plågsam frustration nu medan jag uppdaterar mig. Annars tror jag att det är sortering och plockande som gäller för dagen, kanske en sväng in till staden. Annars blir det bara en promenad till Ica Porsön som hyr ut film för 15 kr, billigt! Vi hade tänkt gå på bio men insåg att vi kunde hyra en film varje dag Jocke är här för samma pris som en biobiljett och är faktiskt ingen biofilm vi känner att vi måste se just nu.

Nu blir det en lång dusch och sen får vi se vad som händer med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0