Inredningsdetaljer



Eftersom lägenheten var möblerad trodde jag att det skulle bli svårt att få den att kännas personlig men jag tror faktiskt att jag lyckats med det!De enda möblerna jag tog med var den här bokhyllan som nog egentligen ska står på andra ledden och kistan. Men vad glad jag är att de kom med för vad bra det blev! Älskar mina theburkar i plåt, bokmärksburken som Malin gjort och kaffekopparna från Karin! Så jag fick mitt flickrum till slut och det ska jag njuta av i två år nu för sen blir det till att kompromissa igen.

The köpt i england och burken var en present från Malin B. Då fylld med polkagrisar! Världens finaste burk som Malin B gjort helt själv, också en present från henne. Agerar nu medicinburk! Krokar inköpta påp Nisses i Västerås

The inköpt på Harrods i London Blommiga kaffekoppar som jag fick av moster Karin när hon rensade hemma hos sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu behöver du bara lära dig att dricka kaffe oxå ;)

2010-08-16 @ 21:48:07
Postat av: Clara

Ååh det ser ju jättefint ut :D

2010-08-18 @ 19:10:54
Postat av: jenny

fint

2010-08-18 @ 21:04:47
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: malinb

like like like!

2010-08-26 @ 15:46:36
URL: http://malinsextraordinary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0