felsms.com

Jag kan inte låta bli, igen! Den här sidan är som en gåva till människan. Den sprider lycka och glädje. Oftast skadeglädje vilket vi vet är den enda sanna? Här är några guldkorn som ni bara inte får missa!

Till: Mig (Från mamma)
Sms: Ska massera din kuk med en olja jag köpt i kväll. Tills du sprutar ut all sperma. :P
Svar: Ville inte få det här smset.

Förklaring: Mamma ringde och förklarade att det var något fel på hennes telefon att den skickade ut konstiga sms som inte hon skrivit. Ok svarade jag för att rädda situationen.

Till: Moster
Sms: Vet inte om kuken växt eller om jag bättrat på tekniken. Nu får jag till helikoptern riktigt bra. :)
Svar: Du får visa det i Juli på Mias bröllop. :)

Förklaring: Skulle skicka till en tjejkompis och absolut inte till min moster

Till: Mamma
Sms: Drömde att vi var på Gottland och så badade vi nakna på natten. Var så härligt när vi stod och kramades i vattnet. Tyvärr så vaknade jag då :(
Svar: Nej det där låter inte rätt.

Förklaring: Skulle skicka till en tjej jag träffat ett tag och inte till min mamma som nu fik smset.

Till: Pappa
Sms: Blir du aldrig sugen på att köra in dicken i arslet på tjejer. Jag menar det är ju bara millimetrar från fittan. Låtsat att man parkerar fel.
Svar: Jo det är väl klart.

Förklaring: Jag blev så galet generad av att jag skickade fel men jag blev ännu mer äcklad av hans svar. Sen skrev han snuskiga saker som: "Gillar du att få den i arslet" "Vill du ha två samtidigt". Jag sprang ner och skulle fråga vad han höll på med men då såg jag att min bror satt med pappas telefon.
/Hellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0