Ensam i Luleå

Idag deppar jag. Det första som hände idag var att jag totaltröttnade på mitt hår som fått härja fritt sedan urminnes tider och eftersom Luleå verkar ha den absolut dyraste frisörkåren i landet tänkte jag att jag fixar till luggen bara, Erika gör ju det själv hela tiden. Efter femte försöket att klippa snedlugg med vänster hand skrek jag i förtvivlan till Jocke som fick rädda det som räddas kunde. Så nu får jag leva med en mer eller mindre katastrof till lugg tills den bestämmer sig för att växa ut igen. 

Sedan kom det oundvikliga när Jocke skulle åka ner till södra Sverige igen. Det gick ganska bra tills jag fick veta att det bara var en minut kvar tills min buss gick tillbaka till lägenheten och hela mitt inre fallerade. Jag visste ju att jag skulle må så här, jag var beredd på det. Så nu ska jag genomlida det första hemska ensamma dygnet och hoppas att dagarna innan skolstart går snabbt och att jag snart får annat att tänka på.  


Kommentarer
Postat av: Syster!

Kom igen nu Emily! Inte deppa! Fan vad coolt att få testa på en helt ny stad :D Visst du kanske känner dig ensam nu, men knacka på hos grannarna eller säg hej till någon om du träffar dom.Nu är det nog ledsamt när Jocke åkte och du tycker att håret ser ut..Men jag tycker du är sjukt modig och cool att du är där. Och du är ju min snygga syster, lugg eller inte!!! Inte vara ledsen, du klarar detta!

Älskar dig <3

2010-08-12 @ 19:46:55
Postat av: Evylyn

Hahahah ah, haret vaxer ju ut igen! Modigt att ge sig pa det sjalv iaf maste jag saga :)



2010-08-12 @ 20:29:15
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Clara

Syster! skrev otroligt bra.. Instämmer helt!

2010-08-12 @ 21:52:45
Postat av: joocken

tjobidoo! det kommer gå hur fint som helst, snart ska du bli liten nolle cokså så då kommerdu ha fullt upp med det.

2010-08-13 @ 13:28:38
URL: http://lillahin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0