En granne!

Jag har sett min första granne! Det knackade på dörren ich jag blev väldigt förvånad, jag känner ju ingen här! Hade inga kläder så försökte kasta på mig lite snabbt och hör hur en nyckel sätts i låset! Så skyndar mig att öppna! Där står en hel familj och letar efter dotterns lägenhet.

Dottern hette Frida (tror jag, blev så överrumplad att jag inte är säker på vad som sades). Hon ska gå väg och vatten, civilingenjör och hör och häpna. Hon är från Västerås! Tjiho!

Igår pratade  jag med en Emma som läst samma kurs som jag i Linköping och som ska gå i samma klass som jag! Vi ska ta sällskap till uppropet så vi inte behöver känna oss helt vilsna. Så nu börjar det hända grejer här i skogen!

Kommentarer
Postat av: joocken

sen kommer det vara superfint när du kommer hit och hälsar på, nu är alla mina personliga grejjer uppe iaf, bara att styra alla mäblar och den oändliga mängden sprit som finns här :S

2010-08-13 @ 16:44:53
URL: http://lillahin.blogg.se/
Postat av: mamma

Du ser... Allt du behöver är ett litet embryo till socialt liv så kommer du att klara Norrland galant. Jag ser på bilderna att du varit flitig i lägenheten sen vi åkte, jättefint! Puss och kram!

2010-08-14 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0