Ekonomisk eller snål?

Idag var det hög tid att köpa på sig lite kurslitteratur eftersom vi börjar med lektioner på måndag! Vår viktigaste bok låg på 750 och de resterande 6 böckern runt 400 kronor. Dyrt! Vet de inte om att vi leve rpå lån och bidrag?

Jag känner mig dock väldigt duktig som nu har hittat den dyraste boken begagnad men enligt säljare i nyskick för 500 kronor och tre andra som låg runt 150 kronor på bokbörsen. Är väldigt nöjd faktiskt! Okej, de kanske inte kommer vara i nyskick alla men jag kan ta det eftersom jag redan sparat knappa tusenlappen på min literatur!

Nu ska jag sova lite innan lägenheten ska städas så att det ser beboligt ut hemma igen. Men som sag, först sova middag, enegidepåerna är näst intill uttömda så här i början av nollePs dag tio...  

Kommentarer
Postat av: joocken

jag tyckte det bara lät smart =)

2010-08-27 @ 17:19:25
URL: http://lillahin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0