Lost and Found

Jag har gått och varit lite småledsen över att Jockes kamera varit försvunnen och att vi inte skulle kunna ta några bilder när vi åker bort. Så hittade han inte sin väska men hittade en annan och i en av fickorna låg den! Jag är jättejätteglad. Då hittade vi inte laddaren. Men den kom också fram!

Vi har bilder både från Rom och Glasgow i den som jag inte ens sett än så ska bli jätteroligt! Batteriet kan inte laddas fort nog!

Jag har fått ett dokumenteringsbehöv. Tror att det är för att livet för'ndras så mycket och så fort de två-tre sista åren och jag vill vara säker på att inte missa något. Känns fortfarande inte som att jag är färdiganpassad här ännu. Ska bli så skönt att komma bort ifrån ALLT en vecka och inte göra någonting! Om Jockes mamma låter oss, hon är en rastlös människa.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0