Första dagen på jobbet

Okej, imorgon är det första dagen på nya jobbet. Jag ska bara göra fyra timmars inlärning och gå med tjejen som varit där innan sedan börjar jag måndagen efter att vi kommit hem från resan. Börjar bli lite nervös för jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att jag ska jobba i excel.

Jag vet att det är jag själv som poängterar att detta INTE är en modeblogg men jag har verklig ångest över klädvalet imorgon. Jag är ju typen av människa som klär upp mig för andra. När jag drar på mig klänning och klackar är det för att inte vara underklädd och passa in. Får jag själv välja så är det ju leggins och oversized-tröja (alla suckar såååå 2007) och i värsta fall jeans och t-shirt. Nu är det så att jag kommer vara på det här företaget en till två veckor och då ska jag representera mig själv men också bemanningsföretaget jag är anställd genom. Har ju varit det förut men då åkte jag ut till en bunt skolungar och ingen kunde egentligen kontrollera hur jag genomförde mitt uppdrag men här kommer allt jag gör läggas in på dator och alla vet vem de ska peka på om något exploderar.

Blir jeans, grönt linne med svart tryck och en svart kavajliknande väst så det känns lite kontorigt. Borde gå och lägga mig och tror att jag faktiskt kommer kunna somna lite fortare idag.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0