Väntan...

Jag väntar. Och väntar. Och väääntar!

Jag väntar på besked från studera. Man skulle få svar i början av december. Det är början av december! Man får alltid ett mail fran dem när beskedet kommit på hemsidan. Jag är ju som vanligt för otålig för att vänta och loggade in ädå i hopp om att mailet kanske är försenat. Det var det inte så jag väntar fortfarande. Däremot var länken följ/ändra anmälan borttagen mot en text där det står Urval förbereds/körs. Jag borde alltså ine behöva vänta mycket längre!

.

Kommentarer
Postat av: ida

jag håller tummarna för dig!

roligt att läsa din blogg så man får lite insikt hur det går för dig där nere:)

2009-12-08 @ 13:17:17
URL: http://idakortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0