Stardust

Det blev stardust igår, har sett den en gång förut och hade för mig att jag inte tyckte den var så bra. Oj, vad fel jag hade! Den är ju jättefin! Den hade det mesta som sagor ska ha; en hemlig värld gömd bakom en mur, häxor som vill skära ut hjärtat på en fallen stjärna för att bli vackra och odödliga, en tillfångatagen prinsessa och mycket mer! Det roliga med den här filmen är att de lagt på en tvist på de klassiska sagointrigerna; kungens söner mördar varandra för att vinna tronen och luftskeppskaptenen är bakom fasaden en englandsbesatt crossdresser! Riktigt underhållande och jag rekomenderar den till alla som har barnasinnets fantasi i välbehåll.




Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Ska kolla upp den:) läget ?!

2009-12-20 @ 12:18:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



näämen så mysigt :D:D bor dem långt bort+!? joo, det är finfint:)

2009-12-20 @ 14:45:52
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Auntie

Äntligen någon mer som fattat hur bra den är! Moster har den inspelad om du vill se den igen :)

Du måste kolla in filmens hemsida också...

2009-12-20 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0