Lars Winnerbäck

Ikväll ska jag och Clara fortsätta vår tradition med att se Winnerbäck live tillsammans. Nysläppt album också så kommer bli grymt.

Jag avskydda Larsa när jag först hörde honom, han hade precis släppt singeln hum hum från humlegården och jag sa att jag aldrig hört sämre! Clara var envis dock och sa att det andra han gjort inte alls lät så och fick mig att lova att följa med och se Winnerbäck på skansen. Efter det var jag fast!

Sköna melodier och kluriga texter som alla tolkar på sitt eget sätt. Varje låt kan betyda något för en person och något helt annat för någon annan. Men så måste man ha tålomod att lyssna, det är inte komersiell pop direkt!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0