Kvällen är räddad

Min kväll blev just räddad! Vad gör man om man är ensam hemma, jo man ser på film. Men om allt på tv är dåligt och värdelöst? Då ser man på något dåligt och värdelöst. Dagens ungdom (jag) styrs av tv och dator, det kanske inte borde vara så. Men det är det. På sommaren när det är varmt och skönt då kan man vara ute och springa och leka. Åtminstone om det inte regnar eller är något väldigt bra på tv.

Jag oroade mig lite för att det enbart skulle vara skräp ikväll, men jag har till och med valmöjligheter! Finalisterna i mitt val av film är Happy Feet, Pirates of the Carabean 1 direkt följd av 2 och stardust. Även om alla inte är tecknade så är de ändå sagorelaterade, precis som jag vill ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0