Fucking phone...

Igår försov sig Jocke eftersom att hans klocka på mobiltelefonen ställde om sig själv så alarmet ringde när det skulle men tiden var tre timmar försenad. Nu på morgonen gjorde min telefon något liknande! Tiden gick som den skulle men den gav fan i att ringa när alarmet skulle gå igång! Så alarmikonen syns fortfarande i nedre hörnet och säger att den ska ringa 06:00, nu är klockan 13:24 och den har fortfarande inte ringt! Tror ni jag fick brottom till jobbet? Ja, det fick jag. Kvart i åtta, en kvart efter att jag borde gå till bussen och en kvart innan jag börjar kollade jag på telefonen.

Jag ska åka till Örebro idag så hade dessutom ställt klockan extra tidigt eftersom jag alla kläder som skulle med hängde på tork efter tvätten (som Jocke och jag ännu en gång glömt i tvättstugan i fyra timmar...). Alltså, inget alls var packat! Rev ner mina kläder, väckte Jocke som fick köra mig till jobbet och var på plats två minuter över åtta. Får se hur mycket jag kan ha glömt.

Alltså, telefoner får inte sluta fungera när det passar den! Inte utan förvarning i alla fall! Funderar på att köpa en riktig alarmklocka så jag slipper det här i fortsättningen. Idag är jag helt slut! Det är inte hälsosamt att vakna så hastigt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0