felsms.com

Genom en annan blogg hittade jag sajten felsms.com, det var precis vad jag behövde nu! Jag sitter verkligen och skrattar högt för mig själv! Bifogar ett par så att ni föstår varför!

Till: Min chef
Sms: lklhkbds det där testade jag att skriva med snoppen. Kan inte du testa skriva med tuttarna?
Svar: Vad är det du vill ha sagt?

Förklaring: Sms till min tjej kom till min kvinnliga chef. Helvetes jävla skit vad pinsamt


Till: Mamma
Sms: Kom upp på mitt rum nu! jag ligger naken i min säng och runkar. mamma och pappa tittar på tv så som kommer inte höra när du stönar ;)
Svar: HAHA du är så jävla pinsam jonas!!! jag sitter och tittar på tv tillsammans med dina föräldrar. din mamma bara skakade på huvudet och gav telefonen till mig när hon läst sms:et! hahaha

Förklaring: Sms:et var menat till min dåvarande flickvän, men som ni säkert förstår hamnade det i mammas inkorg istället.


Till: Tjejen
Sms: Kan du inte klä ut dig till en pirat och ta mig i rumpan ikväll? :)
Svar: Med vad? Träbenet?

Förklaring: Skulle skicka till min manlige älskare, men det gick till min flickvän.


Till: Killen
Sms: Jag kunde inte svara i går. Jag var hemma hos lillfingret du vet. :) Han känns fortfarande ingenting  Hahaha. Vad gör du då?
Svar: Fan säger du? Det är väl inte skruvens fel att muttern är för stor?

Förklaring: Jag skickade till min kille istället för min vän. Taskigt av mig. Kände mig så jävla elak

Till: Min bror
Sms: (Bild på mig i trosor) Ikväll ska du få komma innanför :P
Svar: Fan gör du?

Förklaring: Skickade till min bror istället för min pojkvän. Kan inte få ur mina tankar att han såg den bilden


Har ni inte skrattat än så har ni ingen humor! Det bästa är att det hänt på riktigt och att det inte var jag som skickade! Hahaha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0